سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت توجه به رفع موانع ورزش بانوان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق بر ضرورت توجه بیش از پیش به رفع موانع ورزش بانوان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  سمیه ایزدیان رئیس اداره ورزش و جوانان بافق در جلسه تقدیر از اعضای هیات ورزش‌های همگانی شهرستان بافق، ضمن تقدیر از نگاه مثبت مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق به ورزش بانوان، گفت: در جلسه‌ای که با حضور مسئولان این شرکت برگزار شد مقرر شد شهر بازی در اختیار ورزش دوچرخه سواری بانوان قرار گیرد.

او انتخاب یک بانوی موفق را به عنوان عضو هیات مدیره اصلی باشگاه سنگ آهن تبریک گفت و عنوان کرد: قطعا با وجود وی در هیات مدیره مسیر پیشرفت ورزش بانوان با ارائه برنامه در این حوزه روشن‌تر می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق با اشاره به جلسه‌ای با حضور امام جمعه و دادستان به صورت جداگانه در خصوص موانع ورزش بانوان بویژه دوچرخه سواری که متقاضیان زیادی دارد تصریح کرد: بانوان سهم عمده‌ای در موفقیت‌های چند سال اخیر ورزش بافق داشته اند.

ایزدیان همچنین با اشاره به پشتکار و موفقیت‌های بانوان شهرستان برای کسب قله‌های پیروزی، ادامه داد: امروز می‌توان با افتخار اعلام کرد که بیش از نیمی از مدال‌های رنگارنگ مسابقات استانی، کشور و حتی آسیایی توسط این قشر به دست آمده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق گفت: تلاش می‌کنیم تا در حد توان موانع پیش روی ورزش بانوان را رفع کنیم.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.