سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشی: از فدراسیون تکواندو درخواست دارم هوگو‌های لیگ را تعویض کند

بازیکن تیم ملی تکواندو گفت: از فدراسیون تکواندو درخواست می‌کنم کلیه هوگو‌های موجود در لیگ را جمع آوری و از نمونه‌های استاندارد استفاده کند.

امیر محمد بخشی ملی پوش تکواندوی کشورمان در گفت‌‎وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دور جدید تمرینات تیم ملی بیان کرد: وضعیت تمرینی خوب است و با تمریناتی که داریم بدنمان در شرایط ایده آلی است. امیدوارم با روند خوبی که داریم برای مسابقات پیش رو به آمادگی کامل به روی شیاپ چانگ برویم.  

بخشی در مورد کیفیت هوگو‌های حال حاضر در لیگ تکواندو اظهار کرد: هوگو‌ها واقعا استاندارد نیستند و تاییدیه لازم را برای استفاده در مسابقات بین المللی هم دریافت نکرده اند. از فدراسیون تکواندو درخواست می‌کنم کلیه هوگو‌های موجود در لیگ را جمع آوری  و از هوگو‌های استانداردی مانند دیدو و کی پی استفاده کند تا کیفیت بازی‌ها بالاتر رود.

بازیکن تیم کن درباره صعود این تیم به فینال لیگ برتر تکواندو عنوان کرد: بعد از یک سال خدا را شکر توانستیم شاهد برگزاری مسابقات باشیم و بابت صعود تیم لوازم خانگی کن به فینال مسابقات واقعا خوشحال هستم. با توجه به شرایطی که در لیگ امسال حاکم بود از حضور دوباره تیم کن و جمع کردن ۲۰ بازیکن جوان و باتجربه کنار یکدیگر برای ۳ هفته مسابقات متشکرم. امیدوارم با این روندی که داریم بهترین نتیجه را کسب کنیم و قهرمان شویم.

او درباره رقبای تیم کن در لیگ برتر امسال اظهار کرد: با بازی‌هایی که به نمایش گذاشتیم و ۴ پیروزی از ۴ بازی گویای قدرت تیم ما است. در گروه اول ما با مس کرمان دیدار خواهیم کرد و بعد هم برابر شهرداری ورامین که احتمال می‌دهم رقیب بعدی مان باشد به برتری برسیم و جام را بالای سر ببریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.