سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه الکترونیکی چایکاران راه اندازی شد

رئیس سازمان چای کشور گفت: سامانه صدور دفترچه الکترونیکی چایکاران در راستای کاهش حضور فیزیکی در شرایط کرونایی راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حبیب جهانساز، رئیس سازمان چای کشور گفت: سامانه الکترونیکی چایکاران به نشانی automation.irantea.org راه اندازی شده است.

او افزود: در راستای کاهش حضور فیزیکی در شرایط کرونایی و اهمیت حفظ سلامت همگانی، سامانه صدور دفترچه الکترونیکی چایکاران برای ارائه خدمات مجازی به کشاورزان و کارخانه‌ها راه اندازی شد.

رئیس سازمان چای کشور با بیان اینکه ۴ هزار کشاورز چایکار تاکنون از طریق این سامانه دفترچه خود را به صورت الکترونیکی دریافت کردند، افزود: تمامی چایکارانی که امسال و یا سال‌های اخیر دارای دفترچه چایکاری با شماره ملی خود بوده یا در سامانه چایکاران شماره چایکاری دارند می‌توانند با مراجعه به بخش سامانه چایکاران سایت سازمان چای کشور دفترچه چایکاری خود را دریافت کنند.

جهانساز با اشاره به اینکه هر کشاورز یک حساب دیجیتال در این سامانه دارد، تصریح کرد: سامانه چایکاران، سامانه کارخانه‌ها و صدور دفترچه‌های الکترونیکی چایکاران ۳ اقدام در راستای خدمات رسانی از طریق دولت الکترونیک است تا در شرایط شیوع ویروس کرونا و اهمیت بهداشت و سلامت همگانی، نیازی به مراجعه حضوری برای دریافت خدمات مورد نیاز نباشد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.