سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی بارش برف و باران دربرخی مناطق استان اصفهان

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت:امروز در مناطق غرب و جنوب استان اصفهان افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید و از ساعات ظهر بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الله علی‌عسگریان کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به نفوذ موج ناپایدار به استان اصفهان، اظهار کرد: امروز در مناطق غرب و جنوب استان افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید و از ساعات ظهر بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

او افزود: بر اثر ناپایداری جو و وزش باد در سطوح فوقانی کم کم از آلودگی‌های مناطق مرکزی کاسته می‌شود و برای امشب در مناطق مرکزی و شمالی استان بارش‌های پراکنده دور از انتظار نیست؛ همچنین وزش باد به نسبت شدید تا شدید از فردا شنبه در سطح استان پدیده غالب است.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به افزایش یک تا سه درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما در سردترین ساعات صبح فردا به یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

علی‌عسگریان اضافه کرد: زرین‌شهر با دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و میمه با دمای سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.