سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث امروز بخوانید؛

کشف ۲۰ تُن خیارشور غیربهداشتی درخمینی شهر/ دستگیری سارق اموال باغ‌های شهرضا

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۰ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۱۰ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۲۰ تُن خیارشور غیربهداشتی درخمینی شهر

سرهنگ "غلامرضا براتی فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر بیان داشت: مأموران کلانتری ۱۶ با اشرافیت و هوشمندی خود از تولید و توزیع خیار شور‌های غیر بهداشتی دریک منزل مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به همراه کارشناسان اداره بهداشت از محل مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات ۲۰ تُن خیار شور غیر بهداشتی کشف و مشخص شد متهمان با سوءاستفاده از نام یک شرکت معتبر اقدام به فروش آن‌ها به صورت گسترده میکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری ۳ نفر و تحویل آن‌ها به مراجع قضائی و همچنین پلمب محل خبرداد و گفت: از عموم شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه داشتن پروانه فعالیت و دیگر مجوز‌های قانونی از الزامات فعالیت واحد‌های صنفی است تصریح کرد: پلیس ضمن نظارت بر نحوه فعالیت واحد‌های صنفی در صورت مشاهد هرگونه تخلف با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.
 

دستگیری سارق اموال باغ‌های شهرضا

سرهنگ" حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال از باغ‌های خصوصی شهروندان در شهرستان شهرضا و شکایت مال باختگان رسیدگی به موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پس از بررسی‌های علمی محل‌های وقوع جرم و جمع آوری مدارک و مستندات لازم، پایش تصویری دوربین‌های مداربسته و استفاده از اقدامات خاص پلیسی سرانجام هویت اصلی فردی که اقدام به سرقت اموال از باغ‌های شهروندان می‌کرد را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: سرانجام متهم پس از اخذ مجوز از مقام قضایی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر و در مواجهه با مستندات جمع آوری شده به ۱۱ فقره سرقت اموال از باغ‌های شهرستان اعتراف کرد که پس از بازسازی صحنه‌های سرقت و شناسایی مال باختگان پرونده تکمیل و متهم به مرجع قضائی تحویل داده شد.
 

کشف انبار احتکار روغن مایع در اصفهان

سرهنگ "حمیدرضا اکبری اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر احتکار روغن توسط فردی در یکی از روستا‌های اطراف شهر "اصفهان"، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران آن یگان قرار گرفت.

او با اشاره به محرز شدن صحت گزارش‌های دریافتی با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی افزود: پس از هماهنگی قضائی ماموران کلانتری با همراهی کارشناس اداره بهداشت از این انبار بازدید که در بازرسی‌های بعمل آمده یک هزار و ۴۱۸ لیتر روغن مایع به صورت گالنی و بطری که به صورت غیرقانونی و غیر بهداشتی دپو و احتکار شده بود کشف شد.


فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به دستگیری یک نفر در رابطه با کشفیات به دست آمده گفت: ارزش احتکار کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان بیش از ۳۰۰ میلیون ریال است.
 

انهدام باند سارقان منزل با ۲۸ فقره سرقت در آران و بیدگل

سرهنگ "علی اصغر محمدی گفت: طی چندین پرونده سرقت منزل در این شهرستان، دستگیری سارقان در دستور کار کارگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: مامورین با تحقیقات فنی و تخصصی سارقان را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در عملیات‌هایی جداگانه ۳ سارق و ۲ مالخر را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه متهمان وقتی با مستندات پلیس روبرو شدند چاره‌ای جز اعتراف نداشتند افزود: اموال مکشوفه با شناسایی مالبختگان تحویل آن‌ها شد و در خاتمه به شهروندان توصیه کرد:منازل خود را به تجهیزات هوشمند و ایمن مجهز و هرگونه تردد مشکوک افراد ناشناس را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

 

سقوط نوجوان افغانی از ارتفاعات خمینی شهر

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی خمینی شهر گفت: این نوجوان ۱۲ ساله به دلیل ناآشنایی با منطقه و رعایت نکردن نکات ایمنی دچار حادثه شد.

مهدی مرادیان افزود: با حضور به موقع تیم کوهستان ایستگاه شماره دو آتش نشانی، مصدوم نجات یافت و به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

کوهِ مقابلِ امامزاده سید محمد معروف به هفت قله است و در رده بندی صعود با درجه خطرناک شناخته می‌شود.

این ارتفاعات نزدیک دانشگاه صنعتی اصفهان در شهرستان خمینی شهر واقع شده است.
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.