سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از بزرگترین کارگاه گلاب گیری استان یزد در منشاد

بخشدار مرکزی مهریز گفت: بزرگترین کارگاه گلاب گیری استان یزد در دهه فجر در منشاد به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، دهقان زاده، بخشدار مهریز در بازدید جمعی از خبرنگاران استان از منشاد، گفت: تولید گلاب ناب محمدی و سایر عرقیجات گیاهی از مهمترین پتانسیل‌های منشاد است. 

او برگزاری جشنواره‌های مختلف گل سرخ محمدی را نشان دهنده این مساله خواند و افزود: منشاد قطب گل محمدی در استان یزد است. بزرگترین کارگاه گلاب گیری در استان یزد هم توسط یک کارآفرین بخش خصوصی در ایام دهه مبارک فجر به بهره برداری می‌رسد.

دهقان زاده اظهار داشت: با افتتاح این کارگاه که ۲۱ نفر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم به همراه دارد، تعداد کارگاه‌های گلاب گیری در منشاد به ۱۱ کارگاه می‌رسد.

بخشدار مرکزی مهریز همچنین از افتتاح ۷۶ طرح عمرانی، فرهنگی، ورزشی، گردشگری و بهداشتی در دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: این طرح‌ها در مناطق روستایی و با هزینه بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.

او درباره تخریب جاده منشاد و سیستم آب رسانی این منطقه گفت: این جاده و همچنین سیستم آب رسانی به دلیل عملیات گازرسانی آسیب دیده و از مسئولان استان می‌خواهیم تدابیر و اعتبارات لازم را برای بازسازی این جاده و سیستم آب رسانی در نظر گیرند.

انتهای پیام/ غ

برچسب ها: دهه فجر ، گلاب گیری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.