سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی امیدیه:

نقش کتاب و کتابخوانی باید در جامعه پررنگ‌تر شود

رفیعی گفت: با توجه به نقش کتاب و کتابخوانی در جامعه، باید افراد را به سوی مطالعه مفید سوق دهیم.

سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری چهارمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی با حضور عباس حسین زاده مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: مطالعه و کتابخوانی نقش مهمی در ابعاد مختلف جامعه ایفا می‌کند.

او افزایش انس با کتاب و کتابخوانی در شهرستان را الزامی دانست و افزود: اهمیت و نقش کتاب و کتابخوانی در جامعه باید تبیین شود، ضمن اینکه ترویج فرهنگ مطالعه مفید بین اقشار مختلف و به ویژه نسل جوان ضروری است.

رفیعی بیان داشت: در این جلسه محمدرضا شکاری رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی امیدیه گزارشی از مهمترین فعالیت‌های کتابخانه‌های عمومی شهرستان در سال ۱۳۹۹ عنوان کرد.

براساس این گزارش؛ عباس حسین زاده مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان پس از ارائه شاخص‌های کتابخانه‌ای در شهرستان و مقایسه آن با افق ایران ۱۴۰۴ با اهدای لوح یادبود از سوی معاونت توسعه کتابخانه‌ها و توسعه کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از فعالیت‌ها و کوشش‌های مهران رفیعی تقدیر و او را به عنوان فرماندار نمونه در حوزه کتاب و کتابخوانی در سطح استان در بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.