سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه افزایش آلاینده‌ها در استان اصفهان تا فردا

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: روند افزایش آلاینده‌ها در استان اصفهان تا ظهر فردا ادامه دارد و از عصر جمعه شاهد وزش باد شدید و نسبتاً شدید خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، فاطمه زهرا سیدان رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر حاکمیت جوی پایدار بر روی شهر اصفهان تا بعد از ظهر فردا است.

او با بیان اینکه روز گذشته هشدار نارنجی افزایش آلاینده‌های جوی در اصفهان و مناطق صنعتی استان را صادر کردیم، افزود: امروز هوای اصفهان ناسالم برای عموم و در برخی مناطق نیز بسیار ناسالم برای عموم بوده است.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه سامانه جوی که قرار است از فردا در استان اصفهان فعال شود برای فعالیت در منطقه مرکزی نیاز به زمان بیشتری دارد، ادامه داد: بر این اساس روند افزایش آلاینده‌ها در اصفهان تا فردا ظهر ادامه خواهد داشت.

فردا سامانه بارشی به استان وارد می‌شود

او با بیان اینکه از بعد از ظهر روز جمعه با ورود سامانه بارشی به استان کم کم شرایط برای پاک شدن هوای شهر اصفهان مهیا می‌شود، تصریح کرد: با وزش باد بر روی منطقه تا صبح روز شنبه در کلانشهر اصفهان هوای سالم را خواهیم داشت.

سیدان با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی اصفهان برای وزش باد نسبتاً شدید در اکثر مناطق استان اصفهان گفت: این وضعیت از بعد از ظهر جمعه آغاز و روز شنبه تشدید می‌یابد ضمن اینکه در مناطق شرقی احتمال تندباد همراه با گرد و غبار و کاهش دید افقی نیز وجود دارد.

او با بیان اینکه این سامانه در غرب و جنوب استان به صورت بارش باران و برف فعالیت خواهد داشت، افزود: احتمال بارش‌های پراکنده در منطقه مرکزی نیز وجود دارد.

دما تغییر نمی‌کند

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: سامانه جوی فعال در استان عصر روز شنبه از اصفهان خارج می‌شود.

او گفت: از این رو به شهروندان توصیه می‌شود سازه‌های موقت را محکم کنند و از تردد در پارک‌ها و پارک خودرو زیر درختان خودداری کنند.

سیدان با بیان اینکه وضعیت دمایی استان اصفهان تغییرات محسوسی را نخواهد داشت، گفت: طی ۲۴ ساعت آینده دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین و سردترین ساعات بین ۱۴ و منفی سه درجه سانتی‌گراد پیش بینی شده است.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.