سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با یحیی گل محمدی

اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پیش از شروع تمرین امروز سرخپوشان با سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس جلسه‌ای را برگزار گردند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اعضای هیئت مدیره باشگاه متشکل از سید مجید صدری، جعفر سمیعی، غلامعلی محمدعلیپور و محمد فیاض امروز (پنج‌شنبه) پیش از شروع تمرین سرخپوشان در ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا کردند.

آن‌ها ابتدا جلسه‌ای را با یحیی گل‌محمدی (رمربی تیم پرسپولیس) داشتند تا درباره مسائل مرتبط با تیم و اقدام‌هایی که باید انجام شود، تبادل نظر شود. پس از این نشست، اعضا هیئت مدیره به اتفاق سرمربی در زمین چمن حضور پیدا کردند و جلسه معارفه کوتاهی برگزار شد. در جریان این دیدار، مدیرعامل ابتدا از خاطراتی که مهرداد میناوند در فوتبال ایران ساخت، یادی کرد و سپس از بازیکنان به خاطر زحمات شان تشکر و پس از آن معارفه اعضای تیم و رییس هیات‌مدیره انجام شد.

سید مجید صدری نیز در صحبتی کوتاه گفت: در ابتدا باید برای مهرداد میناوند از درگاه ایزد، طلب مغفرت کنیم. من هم از این که در پرسپولیس حضور پیدا کرده‌ام و می‌توانم به شما و هواداران میلیونی آن خدمت کنم، بسیار خوشحال هستم. به امید و یاری خدا در کنار هم سعی خواهیم کرد، همه مشکلات را یکی یکی، از پیش روی پرسپولیس برداریم. شما در زمین بجنگید و ما هم خارج از زمین پشت تیم هستیم و هر آن چه لازم و در توان باشد برای موفقیت پرسپولیس انجام می‌دهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Misam
۲۳:۰۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
شما بهتره برین در مورد تیم خودتون اظهار نظر بکنین، این فضوليا به شما نیومده، رسول پناه تیم رو نابود کرده بود باید یکی مثل یحیی جلوش درمیومد
ناشناس
۱۶:۲۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۹
هئیت مدیره جدید باید با یحیی هماهنگ شوند تا به سرنوشت رسول پناه دچار نشوند یحیی یک مربی مقتدر است که روسا را عزل می کند.