سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت توزیع برق کردستان:

کردستانی‌ها بیشتر از استاندارد برق مصرف می‌کنند

لهونیان گفت: کردستانیها روزانه ۶۰ کیلو وات برق بیشتر از استاندارد موجود مصرف می کنند، اما تا این لحظه زیر بارقطعی برق نرفته‌ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع برق کردستان در جلسه شورای اداری استان کردستان گفت: ۳.۴ درصد مصرف عمومی انرژی برق در استان در ادارات اتفاق می‌افتد که نمی‌تواند در میزان مصرف سالانه تاثیر آنچنانی داشته باشد، اما نگاه تمام مردم به مسئولان و ادارات دولتی است چرا که اگر ما رعایت الگی مصرف را نداشته باشیم مردم نیز آن را رعایت نمی‌کنیم.

اوافزود: در بحث برق و گاز ما ۳ برابر مصرف استاندارد جهانی مصرف داریم و در بحث آب ۲ برابر استاندارد و در بحث بنزین ۶ برابر مصرف استاندارد مصرف داریم و این نشان می‌دهد که ما مشترکین بدمصرفی هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کردستان ادامه داد: علیرغم تمام مشکلات حوزه تولید انرژی برق در پیک مصرف، اما امسال شاهد هیچگونه قطعی برق در بخش خانگی نبوده‌ایم و در بخش‌های صنعتی نیز با مدیریت صحیح از قطع برق آن‌ها خودداری کرده‌ایم.

لهونیان یادآور شد: متاسفانه علیرغم تمام مدیریت‌ها روزانه ۶۰ کیلوبایت مصرف بیشتر از استاندارد داریم، اما تا این لحظه زیر بار قطعی برق نرفته‌ایم و توانسته‌ایم با مدیریت صحیح از بروز این اتفاق جلوگیری کنیم.

اوبیان کرد: انتظار داریم صرفه‌جویی در مصرف برق توسط تمامی مسئولان و دستگاه‌های مختلف تبلیغ شود تا دچار کمبود انرژی در بخش‌های مختلف مانند خانگی و صنعتی نباشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کردستان گفت: ۶۷۵ هزار مشترک در کردستان داریم که اگر هر مشترک تنها ۵۰ مگاوات بر ساعت صرفه جویی کنند تمام مشکل کمبود انرژی ما حل می‌شود.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: صنعت برق ، وزارت نیرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.