سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترمیم چاله‌های آسفالت محور‌های ارتباطی مهاباد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: چاله‌های آسفالت محور‌های ارتباطی مهاباد با مواد بازیافتی لکه گیری ترمیم شدند.

خادمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: چاله‌های آسفالت‌های محور‌های ارتباطی این شهرستان ترمیم و لکه گیری شدند.

خادمی افزود: این لکه گیری تا ۵ سانتی متر در همه راه‌های حوزه استحفاظی شامل شریانی، فرعی، روستایی با آسفالت گرم و سرد انجام شده است.

او  با اشاره به اینکه همچنین تابلو‌های اضافی در محور کوسه کهریز تا سراهی محمد یار برچیده شدند، ادامه داد: این محور جاده اصلی درجه یک بود که اکنون به بزرگراه ارتقا پیدا کرده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد  تصریح کرد: شانه‌های خاکی گردنه جواله رشان توسط راهداران پرتلاش و زحمتکش مستقر در راهدارخانه کیتکه جهت جلوگیری از یخ زدگی سطح جاده و آمادگی برای بارش‌های بعدی و مقابله با کولاک شدید برف روبی شد.

خادمی اضافه کرد:  ۶۵ نفر نیروی راهداری با ۳۶ دستگاه سنگین، نیمه سنگین و سبک در عملیات پاکسازی جاده و برفروبی در محور‌های جاده‌ای و روستایی بصورت شبانه روزی فعالیت دارند

انتهای پیام /ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.