سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز نهم بهمن ماه ۹۹؛

از توقیف محموله شیرخشک تا برق دستبند پلیس بر دست قاچاقچیان مواد مخدر

مهمترین حوادث استان یزد در روز پنجشنبه؛ نهم بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مهمترین حوادث استان یزد در روز پنجشنبه؛ نهم بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

قاچاقچیان نه کیلوگرم تریاک در دام پلیس خاتم 

سرهنگ غلامرضا کشوری، فرمانده انتظامی شهرستان خاتم گفت: ماموران پلیس خاتم هنگام کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه سواری پژو که از زاهدان عازم اصفهان بود مشکوک شده و خودرو را برای بازرسی متوقف کردند.

سرهنگ کشوری افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو نه کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف و سه متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم در پایان گفت : متهمان به دادسرا معرفی و با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

ناكامی سوداگران مرگ در انتقال شش كيلو گرم ترياک

سرهنگ وحيد احمدی، فرمانده انتظامی شهرستان مهريز گفت: ماموران انتظامی شهرستان مهريز با انجام يکسری اقدام های اطلاعاتی از حمل و جابجايی مواد مخدر به کمک قاچاقچيان به وسيله يک دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ مطلع و پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور كار قرارگرفت.

سرهنگ احمدی افزود: ماموران انتظامی با تشكيل اكيپی به مسير حركت قاچاقچيان اعزام و پس از تعقيب و مراقبت به يک دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ مشکوک شدند و دستور ایست را صادر کردند.

توقیف محموله شیرخشک قبل از خروج از کشور 

سردار عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با هدف جلوگیری از قاچاق کالاهای ضروری مردم، مأموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدام های اطلاعاتی یک دستگاه تریلی اسکانیا حامل محموله قاچاق را در محورهای مواصلاتی استان یزد شناسایی کردند.

سردار بهدانی فرد افزود: ماموران تریلی مورد نظر را در محور یزد_مهریز متوقف و مورد بازرسی قرار دادند و ۱۷ تن و ۷۰۰ کیلوگرم شیرخشک فاقد هرگونه مجوز قانونی را کشف و یک متهم را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه این محموله از مرکز کشور به مقصد شرق کشور بارگیری شده بود خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش این محموله را بالغ بر پنج میلیارد ریال برآورد کرده اند.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.