سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف و ضبط ۹۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در شهرکرد

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف ۹۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) غیرمجاز به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان شهرکرد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران از وجود تعداد زیادی استخراج ارز دیجیتال (ماینر) غیرمجاز در شهرستان شهرکرد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام کار‌های اطلاعاتی، موفق به شناسایی محل نگهداری ماینر‌های غیرمجاز شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در این بازرسی ۹۶ دستگاه ماینر غیرمجاز که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به ۳۰ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.


بیشتر بخوانید


سردار امان اللهی ادامه داد: در این راستا علاوه بر پلمب مکان مورد نظر، ۳ نفر هم دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

او در پایان مبارزه با جرایم اقتصادی را از اولویت‌های کار پلیس چهارمحال و بختیاری برشمرد و گفت: در این خصوص قاطعانه با مجرمان برخورد می‌شود.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.