سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام خبر داد؛

افزایش رضایت شهروندان از مرکز تعویض پلاک ایلام

سرهنگ کهزادی گفت: افزایش رضایت شهروندان و جلوگیری از اتلاف وقت از عمده‌ترین مزایای نوبت دهی اینترنتی در مرکز تعویض پلاک است.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: هوشمند سازی و ارائه فرآیند‌های خدمات غیرحضوری به مراجعان از برنامه‌های اساسی پلیس راهور بوده و با انتشار ویروس کرونا شتاب بیشتری گرفته است.

او افزود:با توجه به افزایش حجم مراجعات شهروندان به مراکز تعویض پلاک برای رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و حفظ سلامت آحاد جامعه در مقابله با ویروس کرونا ، فرآیند اینترنتی نمودن خدمات شماره گذاری و تعویض پلاک در دستور کار پلیس راهور ناجا قرار گرفت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان، بیان کرد: در گام اول برای جلوگیری از ایجاد صف‌های طولانی در مراکز، سامانه نوبت دهی اینترنتی در مهرماه امسال در مراکز تعویض پلاک سراسر کشور عملیاتی و اجرایی شد.

کهزادی با اشاره به گذشت ۴ ماه از راه اندازی طرح نوبت دهی اینترنتی در مرکز تعویض پلاک استان، ادامه داد: این سیستم نوبت دهی اینترنتی دارای مزایای فراوانی نسبت به روش‌های سنتی و قدیمی است که برخی از مزایای این طرح عبارت است از هوشمند سازی پلیس ، افزایش رضایت شهروندان و کارکنان ، جلوگیری از دلالی و فساد مالی ،کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا و همچنین جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش هزینه و مصرف سوخت .

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.