سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از اسوه های صبر و استقامت در مهاباد

مقارن با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) از خانواده شهیدان و جانبازان این شهرستان تجلیل شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، با توجه به برگزاری کنگره ۱۷ هزار زن شهیده و جانباز و ایثارگر به مناسبت بزرگداشت مقام زنان ایثارگر که اسوه‌های صبر و مقاومت هستند و مقارن با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با همراهی مسئول حراست و جمعی از مسئولان با خانواده شهدا و جانبازان شبکه دیدار و گفتگو کردند.

امیر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار کرد: خانواده شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و سرکشی از آنان رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می‌کند.

بهزاد افزود: امروزه آرامش و امنیت و عدالت و اقتدار ملی را مدیون خون شهیدان و فداکاری جانبازان و ایثار گران هستیم که تاکنون در راه اسلام از هیچ کوشش فروگذاری نکرده و همیشه در صحنه هستند.

این مقام مسئول اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در متن زندگی ما قرار دارد و جامعه‌ای که ایثار در آن وجود داشته باشد می‌تواند به پیروزی و سربلندی دست یابد و ایثار باید در همه سطوح جامعه و در ابعاد گوناگون معنا پیدا کند.

از خانواده‌های شهیده شرمین میکائیلی، خواهر جانباز آمینه عبدالهی و شهیده سنور حسینی با ارائه لوح تقدیر و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.