سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نائب قهرمانی هندبالیست‌های جهرمی در مسابقات جوانان کشور

نماینده فارس با شکست مقابل فراز بام، عنوان دوم هندبال جوانان کشور را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامشاهی رئیس هیات هندبال استان فارس گفت: در بازی پایانی مسابقات هندبال جوانان و دسته جات آزاد باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری جهرم ۲۵-۱۸ نتیجه را مقابل فرازبام خاییز دهدشت واگذار کرد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

او، بیان کرد: نماینده فارس با شکست ۲۷-۲۲ بیرثانیه ارومیه در مرحله نیمه نهایی جواز حضور در فینال این رقابت‌ها را کسب کرده بودند.

غلامشاهی، تصریح کرد: فرازبام خاییز دهدشت در دور نیمه نهایی ۲۶-۲۰ ذوب آهن اصفهان را مغلوب کرده بود.

رئیس هیات هندبال استان فارس، ادامه داد: در بازی رده بندی رقابت‌های هندبال جوانان باشگاه‌های کشور ذوب آهن اصفهان ۳۰-۲۲ بیرثانیه ارومیه را شکست داد و به مقام سوم دست یافت.

او، افزود: تیم شهرداری جهرم در مرحله گروهی با تیم‌های درخشان کویر گرمسار، آکادمی اندیشه شهرکرد، فرازبام خاییز دهدشت و ملاثانی باوی در گروه دوم قرار داشت که با کسب امتیازات لازم، گام به دور دوم گذاشت.

غلامشاهی، اضافه کرد: مسابقات هندبال جوانان و دسته جات آزاد باشگاه‌های کشور با حضور ۲۱ تیم به میزبانی سالن شهید حیدریان قم شد.

رئیس هیات هندبال استان فارس، اظهار کرد: تبسم پاسارگاد دیگر نماینده فارس در این رقابت‌ها هم که در مرحله گروهی با تیم‌های کات شاهرود، زغال سنگ طبس، نماینده تبریز، ذوب آهن اصفهان و بیرثانیه ارومیه در گروه چهارم همگروه بود از صعود به دور حذفی بازماند.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.