سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۱۹ درصدی تصادفات جاده‌ای استان قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از کاهش ۱۹ درصدی تصادفات جاده‌ای استان در ۱۰ ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار سرتیپ علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۲۰۵ میلیون تردد خودرو از محور‌های مواصلاتی استان صورت گرفته و میزان تصادفات ما در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۹.۳ درصد کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: این کاهش تصادفات جاده‌ای با تلاش پلیس راه و همکاری خوب سایر دستگاه‌ها اتفاق افتاده و خوشبختانه سیر تصادفات جاده‌ای در استان قزوین طی ۴ سال اخیر نزولی بوده است.

۷۱۲ هزار مورد اعمال قانون پلیس راه

فرمانده انتظامی استان قزوین، آزادراه قزوین- کرج، آزادراه بوئین‌زهرا- الموت و محور بوئین زهرا به سمت آزادراه قزوین- کرج را پرتصادف‌ترین محور‌های مواصلاتی استان بیان کرد و گفت: بسیاری از تصادفات در این محور‌ها منجر به آتش‌سوزی و سوختگی ناشی از بنزین، الکل و روغن خودرو و عمدتاً تصادفات حادثه ساز در این محور حادثه ساز بوده است.

ابراهیمی ادامه داد: فقط مأموران پلیس راه استان قزوین در ۱۰ ماه ابتدایی سال جاری ۷۱۲ هزار و ۶۳۵ مورد اعمال قانون داشتند که ۱۸۵ هزار و ۹۴۸ مورد مربوط به سرعت غیرمجاز بوده است.

سردار ابراهیمی با اشاره به نقش مهم پلیس راه و راهور در اجرای طرح ممنوعیت تردد کرونایی گفت: با این حال نیروی انتظامی استان قزوین در قالب پلیس راه و راهور از ابتدای اجرای این طرح ۱۸ هزار مجوز تردد برای افراد مختلف صادر کرد و در این زمینه سخت‌گیری لازم را اعمال کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.