سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به پیام های لینک دار فروشگاه های اینترنتی غیر مجاز اعتماد نکنید

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: شهروندان به پیام های لینک دار مبنی بر قطع اشتراک برای خرید کالاهای اینترنتی اعتماد نکنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ صادقی کاشان رییس پلیس فتا استان سمنان با اشاره به اینکه  خریداران کالا‌های اینترنتی از فروشگاه‌های معتبر خرید کنند گفت:  افزادی که قصد خرید اینترنی دارند حتما به نماد اعتماد اکترونیکی فروشگاه مدنظر خود توجه کنند، با افزایش علم و سواد رسانه در خصوص مواجهه با کلاه برداری‌ها از ، از دست دادن اموال خود جلوگیری کنند و از  فروشگاه‌هایی که کالا‌های مجاز را به فروش  میرسانند خرید کنند.

او با اشاره به اینکه خریداران  برای پرداخت هزینه کالا مد نظر خود، به درگاه اینترنتی  هدایت میشوند خاطر نشان کرد:  پروتکل  درگاه‌های مد نظر باید  https  باشد و آدرس نیز باید shaparak.ir ختم بشود.

 سرهنگ صادقی با بیان اینکه برخی فروشگاه‌های انلاین پیام‌های لینک داری مبنی بر اینکه"اگر مبلغی واریز نکنند، اشتراک آن‌ها قطع می‌شود" به افراد مختلف ارسال می‌کنند گفت: این  لینک‌ها خریداران را به درگاه‌های غیر مجاز هدایت میکنند و از آن‌ها کلاهبرداری می‌کند.

او از مردم خواست تا به فروشگاه‌هایی که در پیام رسان خارجی هستند اعتماد نکنند و حتما کالای مورد نظرشان در وب سایت‌ها بخرند.

انتهای پیام /گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.