سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دمای هوا در استان اصفهان افزایش می یابد

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: در ۲۴ ساعت آینده دمای هوای استان اصفهان بین دو تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الله علی‌عسگریان کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر حاکمیت جو پایدار بر روی استان تا بعد از ظهر فردا است.

او افزود: بر این اساس وضعیت جوی به صورت افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی شده است.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: بر این اساس تا بعد از ظهر فردا همچنان انباشت آلاینده‌ها در کلانشهر اصفهان و مناطق مرکزی ادامه دارد.

او با بیان اینکه از بعدازظهر فردا تا اواخر روز شنبه فعالیت جوی در استان اصفهان صورت می‌گیرد، تصریح کرد: بر این اساس بارش‌هایی را نیز در مناطق غرب و جنوب استان خواهیم داشت.

علی‌عسگریان با بیان اینکه در روز شنبه وزش باد شدید در همه نقاط استان پیش بینی می‌شود، اضافه کرد: این وزش باد کیفیت هوا را در شهر اصفهان بهبود می‌بخشد.

او با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده دمای هوا بین دو تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد، ادامه داد: در این بازه زمانی دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین و سردترین ساعات به ترتیب به ۱۷ و منفی دو درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان افزود: طی ۲۴ ساعت آینده چوپانان با دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای هوای منفی هشت درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان اصفهان پیش بینی شده است.

او با اشاره به اینکه تا پایان بهمن ماه بارش‌های خوبی را در استان نخواهیم داشت، اضافه کرد: نقشه‌ها نشان می‌دهد که تا ۳۰ بهمن تنها در روز‌های پایانی هر هفته نابسمانی اندک جوی را داشته باشیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.