سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر بهداشت:

نگران خیز کرونا در گیلان و مازندران هستیم

وزیر بهداشت امروز با بیان اینکه نگران خیز بیماری در گیلان و مازندران هستیم، گفت: موارد فوتی مبتلایان به کرونا در استان‌های شمالی همچنان رقم غیر قابل قبولی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز با اشاره به آخرین آمار کووید ۱۹ در کشور گفت: استان‌های شمالی ما همچنان ملتهب است.

او با بیان اینکه موارد فوتی مبتلایان به کرونا در استان‌های شمالی رقم‌های غیرقابل قبولی است، افزود: در گلستان و گیلان باز هم نگران خیز بیماری هستیم، گرچه همکاران ما با تلاش بی وقفه، همیاری منسجمی با سایر دستگاه‌ها دارند.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه متأسفانه وضعیت استان‌های شمالی به خصوص مازندران ملتهب است، ادامه داد: بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر بیمار مبتلا به کرونای بستری در استان مازندران داریم که گرچه با همکاری همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها به حداقل ممکن رسیده، اما باز هم زیاد است.

نمکی تصریح کرد: امیدوارم همکارانم در کشور همکاری بیشتری داشته باشند و کانون‌های جدید آلودگی ویروس کرونا را شناسایی کنند، از مردم عزیز هم تقاضای همکاری بیشتری با حوزه سلامت دارم تا دچار پیک خطرناک جدیدی نشویم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.