سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلاک کوبی یکی از کوچه های قزوین به نام هنرمند قزوینی

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: یکی از کوچه های قزوین به نام مرحوم ناصر ایزدفر هنرمند به نام قزوینی پلاک کوبی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،داریوش قاسمی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: مراسم پلاک کوبی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و جمعی از مسئولان شهری برگزار و این کوچه به نام مرحوم ناصر ایزدفر پلاک کوبی شد.

 قاسمی افزود: نام گذاری کوچه و خیابان های شهر به نام مشاهیر و شهدا یکی از کوچکترین اقداماتی است که برای جبران زحمات آنان می توان انجام داد.

به گفته او، این اقدام موجب می شود تا یاد و خاطره این افراد همواره زنده نگه داشته شود.

او اضافه کرد: از همین رو سازمان زیباسازی شهرداری قزوین پس از پیشنهاد نامگذاری کوچه ای به نام مرحوم ایزدفر در شورای نامگذاری معابر شهر قزوین و تصویب در شورای اسلامی شهر با برنامه ریزی نسبت به ساخت و نصب تابلوی این هنرمند قزوینی یکی از کوچه های این شهر را به این نام تابلو گذاری کرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در ادامه گفت: ناصر ایزدفر هنرمند عرصه سینما و تئاتر و معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین بود که امسال دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.