سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب ۷۱۰ انشعاب گاز رایگان برای نیازمندان در استان اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از واگذاری ۷۱۰ انشعاب گاز رایگان به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی طی ده ماهه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار اسماعیلی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در حاشیه پنجمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت که بصورت مجازی برگزار شد گفت: نصب انشعاب گاز رایگان برای نیازمندان، در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت گاز استان اردبیل و با هدف بهره مندی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی از انشعاب گاز طبیعی صورت گرفته است.

او افزود: ما در جایگاه یک مجموعۀ خدمت رسان، همسو با توسعۀ زیر ساخت‌های انرژی در سطح استان، به مسئولیت‌های اجتماعی نیز توجه ویژه‌ای داشته ایم و ارتقای شاخص‌های گازرسانی در مناطق محروم استان و تحت پوشش قرار دادن خانواده‌های بی بضاعت همواره مورد تأکید بوده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل بیان کرد: برای واگذاری رایگان انشعاب گاز به جامعه هدف این مجموعه در راستای اجرای ماده ۸۰ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه، آمادگی کامل داریم و در همین راستا در ده ماهه نخست امسال تعداد ۷۱۰ انشعاب گاز به مجموعه مددجویان کمیته امداد، سازمان بهزیستی، مساجد و... واگذار شده است.

اسماعیلی به آمار انشعابات واگذار شده اشاره کرد و افزود: امسال ۴۰۱ انشعاب گاز رایگان برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۲۵۸ انشعاب گاز به خانواده‌های محترم تحت پوشش بهزیستی تخصیص داده شده که همه این خدمات به صورت رایگان ارائه شده است.

او در پایان با اشاره به این نکته که این اقدام در تمامی ادارات گازرسانی استان انجام می‌شود، گفت: مددجویان تحت پوشش دو سازمان در صورتیکه تاکنون از این امتیاز استفاده نکرده اند می‌توانند پس از دریافت معرفی نامه از دستگاه تحت پوشش و ارائه آن به اداره گاز منطقه در زمان اشتراک پذیری از این امتیاز استفاده کنند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.