سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارفرمایان، اعتراض‌های بیمه‌ای خود را به صورت غیرحضوری تکمیل کنند

سرپرست بیمه تامین اجتماعی البرز فرآیند ثبت اعتراض‌های کارفرمایان به بدهی‌های بیمه‌ای و تعیین اعلام رسیدگی در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی را تشریح کرد.

ابوالحسن قورچیان، سرپرست بیمه تامین اجتماعی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،بااشاره به این که امکان ثبت اعتراض‌های کارفرمایی به بدهی‌های بیمه‌ای از طریق سامانه خدمات غیرحضوری فراهم شده است گفت: طرح تحول دیجیتالی سازمان با توسعه خدمات اینترنتی به صورت غیرحضوری بستری است که به جامعه هدف امکان دریافت خدمات و تعهدات بدون مراجعه به شعب را می‌دهد.  

سرپرست بیمه تامین اجتماعی البرز گفت: کارفرمایان در این خصوص می‌توانند با ثبت نام در سامانه مربوطه به نشانی eservices.tamin.ir  اعتراض خود را به صورت غیرحضوری ثبت و زمان رسیدگی به آن را دریافت کنند.  

قورچیان گفت:  متقاضیان با مراجعه به منوی بخش کارفرمایان و با انتخاب قسمت مدیریت بدهی، بخش بدهی قابل اعتراض را گزینش کرده و با طی کردن عملیات مربوطه شرح مختصری از دلیل اعتراض را درج و تصاویر مدارک را بارگذاری کرده و اعتراض خود را تایید و ثبت نهایی ‌کنند.  

او افزود: ساخت امکان صدور مفاصاحساب و ابلاغ‌های الکترونیکی و مشاهده گردش حساب از دیگر تمهیدات اتخاذ شده برای خدمات غیرحضوری از طریق این سامانه است.   

انتهای پیام/ ر. ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.