سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار شهرستان دره شهر مطرح کرد؛

رفع مشکلات جوانان برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

محمد نژاد از رفع مشکلات جوانان برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان دره شهر به ریاست کیانوش محمدنژاد فرماندار دره شهر و با حضور غلامرضایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، روسای ادارات و سایر اعضا در سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید.

محمد نژاد فرماندار شهرستان دره شهر در این جلسه به تشریح وظایف این ستاد پرداخت و گفت: برای رفع مشکلات جوانان و برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اعضای ستاد با حضور مستمر خود در جلسات و ارائه راهکار‌های موثر در حوزه‌های مختلف از جمله ازدواج، اشتغال، آموزش و... اهتمام ویژه داشته باشند.

محمد نژاد  با تاکید بر استفاده مدیران از مشاوران جوان در ادارات بیان کرد: مدیران دستگاه‌ها با استفاده از مشاوران جوان ضمن ایجاد روحیه و پویایی برای جوانان این فضا را برای حضور جوانان در کنار مدیران با تجربه زمینه رشد مجموعه تحت مدیریت خود را بوجود آورند.

او اضافه کرد:مقرر گردید اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره شهرستان تا پایان سال نسبت به آماده سازی استادیوم ورزشی شهید تقی کولیوند اقدام و دراوایل سال آینده دراختیارجوانان قرارگیرد.

محمد نژاد یادآور شد:مقرر شد کلیه مدیران ادارات، جوانان ۱۸الی ۴۰سال شاغل در دستگاه‌ها را در پست‌های اداری ودرصورت امکان ارتقاء دهند.

او اعلام کرد:کلیه مدیران ادارات عضو ستادساماندهی شهرستان درجلسه ماه آینده ازاوایل سال جاری تاپایان سال کلیه تسهیلات پرداختی درموضوعات مختلف اشتغالزایی به فرمانداری وکارگروه جلسه اعلام نمایند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.