سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید فرماندار بروجن بر تهیه طرح‌های اثرگذار در رونق اشتغال و کارآفرینی

فرماندار بروجن با تاکید بر تهیه طرح‌های اثرگذار در رونق اشتغال و کارآفرینی این شهرستان اظهار داشت: ظرفیت‌های موجود در حوزه گردشگری می‌تواند به خوبی در توسعه بروجن موثر باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، کمیته اشتغال شهرستان بروجن به ریاست فرماندار و با حضور نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

مسعود ملکی فرماندار بروجن در کمیته اشتغال این شهرستان با تاکید بر تهیه طرح‌های اثرگذار در رونق اشتغال و کارآفرینی این شهرستان اظهار داشت: ظرفیت‌های موجود در حوزه گردشگری می‌تواند به خوبی در توسعه شهرستان بروجن موثر باشد.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به وجود دو تالاب بین‌المللی، مناظر طبیعی و کانون‌های جذاب گردشگری شهرستان بروجن گفت: باید به منظور توسعه شهرستان بر حوزه گردشگری تمرکز شود و خواستار حمایت‌های لازم در تامین تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی امید شد.

ملکی توسعه گلخانه ها، بسته‌بندی و فراوری محصولات لبنی را از دیگر ظرفیت‌های شهرستان بروجن برای رونق اشتغال برشمرد و اضافه کرد: هر طرحی در خصوص فراوری و بسته‌بندی لبنیات ارائه شود تسهیلات موردنیاز آن توسط صندوق کارآفرینی امید پرداخت می‌شود.

او با اشاره به امضای تفاهم نامه صندوق کارآفرینی امید و شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ادامه داد: براساس این تفاهم‌نامه و با سپرده‌گذاری مشترک ۲۰۰ میلیارد ریالی در صندوق کارآفرینی امید کشور، به متقاضیان ایجاد کارگاه‌های تولیدی و صنعتی در شهر‌ها و روستا‌های شهرستان بروجن، پس از تشکیل پرونده و تصویب در کمیته اشتغال شهرستان تسهیلات کم بازده پرداخت خواهد شد.

ملکی هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه کمک به تولید و اشتغال پایدار در بخش‌های کشاورزی، دامداری، صنعتی، گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.