سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دهه فجر؛

۶۷ طرح در نهاوند با ۳۰۱میلیارد تومان اعتبار، کلنگ زنی و افتتاح می‌شود

فرماندار نهاوند از کلنگ زنی و بهره برداری از ۶۷طرح کشاورزی، خدماتی، عمرانی و صنعتی در این شهرستان با اعتبار ۳۰۱میلیارد تومان همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مراد ناصری, فرماندار نهاوند در نشست خبری با اصحاب رسانه نهاوند گفت: در دهه فجر امسال با بهره برداری از این ۶۷ طرح  در بخش های مختلف  کشاورزی، خدماتی و عمرانی برای بیش از ۸۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می شود.

او افزود: در این دهه ۵۸ طرح با اعتبار ۱۴۸ میلیارد تومان افتتاح و ۹ طرح با اعتبار ۱۵۳ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه در حوزه کشاورزی و دامپروری ۵ طرح، خدماتی و بهداشت ۳۱ طرح ، عمران شهری و روستایی ۱۶ طرح ، صنعت ۲  و گردشگری هم ۴ طرح  افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد ، افزود: با توجه به شرایط کرونایی برنامه های این دهه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و بر اساس مصوبات ستاد کرونا برگزار می شود.

ناصری بیان کرد: در دهه فجر امسال ۱۰۰ها برنامه فرهنگی و ورزشی هم با توجه به رعایت شیوه نامه های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی و در بستر اینترنت و فضای مجازی انجام می شود.

او تاکید کرد: دهه فجر امسال که پایان عمر این دولت است فرصت بسیار مناسبی است تا دستاوردهای نظام بیان شود چون انقلاب اسلامی با وجود همه دشمنی ها در زمینه های مختلف پیشرفت های بسیار زیادی کرده است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.