سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم اسدآباد در مجلس؛

سرکشی به روستاها باعث شناسایی مشکلات نقاط محروم می شود

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: سرکشی هفتگی به روستا‌ها باعث می‌شود مسئولان شهرستان از مشکلات چندین ساله و نادیده در روستا‌ها مطلع و آن را پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،کیومرث سرمدی، نماینده اسدآباد در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان گفت: مردم ایران برای استمرار و پایداری نظام مقدس اسلامی از جان خود مایه گذاشته است و امروز دشمن سعی دارد از روش های گوناگون به نظام و ملت شریف ایران ضربه بزند که البته این نیت شوم با تلاش و پیشرفت ایران اسلامی محکوم به شکست است.

او ادامه داد: امروز شبیخون فرهنگی مهمترین ابزار دشمن برای ضربه زدن به ایران اسلامی است و اصحاب رسانه و خاصه فضای مجازی با انجام صحیح رسالت خود در بُعد فرهنگی یک دژ محکم در مقابل هجمه فرهنگی است.

او تصریح کرد: اصحاب رسانه تاثیر زیادی در امیدبخشی به مردم دارد و انتظار ما از این قشر انعکاس صحیح مشکلات و آگاه کردن مسئول مربوطه از کمبودها است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین به لزوم دقت در انتشار اخبار اصحاب رسانه اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی مواقع و با انتشار وارونه ی یک خبر تیم رسانه ای دشمن  با سوء استفاده از فضای ایجاد شده به موج سواری و تضعیف نظام اقدام می کند.

نماینده اسدآباد با اشاره به معضلات فرهنگی شهرستان گفت: اسدآباد به عنوان شهری متمدن باید در بین شهرهای اطراف الگو باشد و مسئولان مرتبط نیز با تلاش بیش از پیش خود اقدامات مستمری در اقدامات فرهنگی انجام دهند تا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی باشیم.

سرمدی اضافه کرد: امروز ما در جامعه شاهد مشکلات گوناگونی در حوزه اجتماعی هستیم و ما اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس خود را موظف به حل این مشکلات می‌دانیم و به این منظور اقداماتی را در این کمیسیون آغاز کرده ایم.

او به لزوم ارتباط چهره به چهره مسئولان با مردم اشاره کرد و گفت: بر مبنای فرمایشات رهبرمعظم انقلاب  سفرهای هفتگی ما به روستاها آغاز شده و در هر بازدید از زیر و بم مشکلاتی که تا پیش از این به آن ها پرداخته نشده بود مطلع و اقدام به حل مشکل می کنیم.

نماینده اسدآباد در رابطه با مهمترین مشکلات مردم گفت: اشتغال مهمترین مشکل این شهر است و ۹۰٪ مراجعات به دفتر ما را جوانان متعهد،تحصیلکرده اما بیکار تشکیل می دهند.

سرمدی در رابطه با احیای کارگاه های زود بازده نیز گفت: نگاه ویژه به این بخش از اشتغال مورد تاکید مااسـت اما به این نکته نیز معتقدیم موضوع تنها در ارائه ی تسهیلات خلاصه نشده است و پیگیری تا حصول نتیجه یعنی همان ایجاد اشتغال ادامه  دارد.

 او در رابطه با پیگیری مشکل کتابخانه استاندارد اسدآباد بیان کرد: دو میلیارد تومان اعتبار برای این مهم جذب شده و در سال آینده نیز اقداماتی جدی برای گشایش این مرکز فرهنگی انجام خواهد شد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بخشی از شهرستان مشکل اینترنت دارد که در بخش کلیایی این موضوع تا حد زیادی حل و رفع کمبود در سایر بخش ها نیز در دستور کار است.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.