سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای تبلت برای امکان ادامه تحصیل به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: حمایت از اقشار آسیب پذیر به خصوص مددجویان تحت پوشش به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

 نادر ثناگومطلق ، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیامدر گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به راه اندازی مرکز نیکوکاری در این منطقه گفت: با راه اندازی این مرکز حمایت از اقشار آسیب پذیر به خصوص مددجویان تحت پوشش به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته و این برنامه‌های حمایتی ادامه دار خواهد بود.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام  در بازدیدی که از نزدیک از وضعیت چندین نفر از مددجویان تحت پوشش و خانواده هایشان داشت افزود: به دنبال این هستیم که با توان موجود در منطقه بتوانیم بخشی هر چند کوچک از نیاز‌های این افراد را برطرف کنیم.

 ثناگومطلق با اشاره به اهدای لوازم کمک آموزشی به دانش آموزان آسیب دیده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: به همین منظور چندین دستگاه تبلت تهیه و در اختیار این دانش آموزان قرار گرفته است.

او افزود: همچنین در حال تهیه تعداد دیگری تبلت برای در اختیارگذاشتن دانش آموزان آسیب دیده هستیم و این مساله تا پایان فصل مدارس ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام  با اشاره به ادامه دار بودن کمک‌های مرکز نیکوکاری پیام به مددجویان تحت پوشش گفت: در کنار چنین فعالیت هایی، اقداماتی از جمله رسیدگی به خانواده‌های آسیب دیده و یا تامین بخشی از نیازهایشان از جمله در بخش درمان در سرفصل برنامه‌های این مرکز قرار گرفته است.

انتهای پیام/ ر.ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.