سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال استفاده از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر توسط اپل

با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهان و اختلال در عملکرد سنسور تشخیص چهره، شرکت اپل به دنبال استفاده از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش‌های برخی رسانه‌ها بیانگر این است که شرکت اپل قصد دارد برای عبور از بحران مرتبط با ویروس کرونا، به روزرسانی اساسی در طراحی آیفون‌های سال ۲۰۲۱ انجام دهد.

خبرگزاری بلومبرگ در این خصوص اعلام که اپل در حال بررسی ویژگی اثر انگشت درون محدوده صفحه نمایش در گوشی‌های آیفون نسل جدید است.

 شرکت اپل در اوایل سال گذشته درباره زمان اجرایی کردن این طراحی تصمیم گرفت چرا که  پس از فراگیری ویروس کرونا در سراسر جهان و استفاده از ماسک‌های صورت، استفاده از ویژگی تشخیص چهره برای باز کردن قفل صفحه نمایش تا حد زیادی دچار مشکل شد.

آزمایش سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر توسط اپل

بر اساس گزارش این خبرگزاری، شرکت اپل هنوز در حال آزمایش حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش است تا امسال این ویژگی را در گوشی‌های خود لحاظ کند. بلومبرگ همچنین در گزارش خود فاش کرد که اپل پس از آنکه شارژر را از جعبه آخرین آیفون ۱۲ که در سپتامبر گذشته عرضه شد حذف کرد، برای حفاظت از محیط زیست و در راستای استفاده از شارژ بی سیم مسئله حذف پورت Lightning را از برخی مدل‌های آیفون مورد بررسی قرار داده است.


بیشتر بخوانید


به گفته رسانه‌ها، اپل کار در زمینه تولید یک تلفن تاشو را در پیش گرفته و طراحی نمونه‌های اولیه برای صفحه نمایش تاشو را آغاز کرده است. این درحالی است که بسیاری از رقبای این شرکت از جمله موتورولا و سامسونگ در مدل «Galaxy Fold» تلفن‌های تاشو خود را معرفی کرده‌اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.