سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام :

کاستن از مشکلات معیشتی مردم در شرایط کرونا از مأموریت‌های مهم کمیته امداد بوده است

موسی نژاد گفت: یکی از مأموریت‌های مهم کمیته امداد در شرایط کرونا، کاستن از آسیب‌ها و مشکلات معیشتی نیازمندان بوده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام در نشست شورای مدیران این اداره کل که با حضور معاون اداره کل حراست کمیته امداد مرکز برگزار شد با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های مهم کمیته امداد در شرایط فراگیری کرونا، کاستن از آسیب‌ها و مشکلات معیشتی نیازمندان بوده است ؛گفت :  کمیته امداد در یکسال گذشته برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده و در راستای خدمت به مردم عملیاتی کرده است.

او تصریح کرد: کمک‌های نقدی ویژه و بلاعوض به آسیب دیدگان از کرونا، کمک به رونق کسب و کار‌های مددجویان، کمک بلاعوض به خانواده‌های بیماران کرونا و فوتی‌های ناشی از این بیماری، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان، توزیع سبد‌های غذایی و بهداشتی و موارد دیگر از جمله این کمک‌ها بوده است.

موسی نژاد در ادامه تلاش جهادی برای خدمت به جامعه مددجویی در شرایط اقتصادی و کرونایی فعلی را وظیفه مهم برای همه امدادگران استان برشمرده و تأکید کردند وظیفه همه ما این است که تلاش کنیم فشار‌های اقتصادی بر خانواده‌های نیازمند کمتر شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تأکید کرد: در شرایط سخت اقتصادی و کرونایی چنانچه خدمات ویژه کمیته امداد و دستگاه‌های حمایتی نبود خانواده‌های نیازمند با آسیب‌ها و مشکلات جدی تری مواجه می‌شدند.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.