سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خزانه دار فدراسیون فوتبال:

بودجه داخلی فدراسیون فوتبال ۳ سال افزایش پیدا نکرد

خزانه دار فدراسیون فوتبال گفت: در بحث اعزام تیم‌های ملی، افزایش قیمت ارز مشکلات زیادی را به وجود آورده، اما روند آن‌ها متوقف نشده است.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی سلیمانی، خزانه دار فدراسیون عنوان کرد:در ۴ سال و نیم گذشته، روز‌های سخت و خوبی را در کنار هم تجربه کردیم. از ابتدای سال ۹۷ با فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دریافت منابعمان به مشکل خوردیم. به یک باره به دلیل اعمال تحریم‌های ظالمانه این منابع قطع شدند و مشکلاتی را همراه داشت.

وی ادامه داد: مدیریت در فوتبال وقتی منابع دچار نقصان شوند، با مشکل رو به رو خواهد شد. به همت عزیزانی که دلشان برای فوتبال می‌تپد؛ تا امروز این مسیر طی شده است. فعالیت ۱۸ تیم ملی در رده‌های مختلف و روند آماده سازی آن‌ها بسیار اهمیت دارد. فراموش نکنیم که ۳ سال بودجه داخلی فدراسیون افزایش پیدا نکرد؛ اما هزینه‌ها بالای ۴۰۰ درصد اضافه شده بودند. در بحث اعزام تیم‌های ملی، افزایش قیمت ارز مشکلات زیادی را به وجود آورده، اما روند اعزام‌ها متوقف نشده است. امیدوارم با حضور و همراهی حامیان مالی بیشتر، شاهد کمک هر چه بیشتر به تیم‌های ملی باشیم.

خزانه دار فدراسیون فوتبال تصریح کرد: شیرین‌ترین لحظات فعالیت من در این مدت، حضور تیم ملی در جام جهانی بود. تیم ملی اوقات شیرینی را برای مردم در جام جهانی خلق کرد و امیدوارم بتوانیم شاهد تکرار آن روز‌های زیبا باشیم. ما در آستانه صعود به مرحله حذفی هم بودیم و می‌توانستیم به آن آرزوی بزرگ تحقق ببخشیم. تیم ملی در روسیه یک کاروان بزرگ و انجام امور مربوط کار بزرگی بود.

سلیمانی خاطر نشان کرد: ما امسال با وجود شرایط سخت شیوع ویروس کرونا و تحریم‌های ظالمانه، از نظر مازاد درآمد ناخالص به جز هزینه‌های عمومی، توانستیم ۷۴ میلیارد تومان کمک و منابع داشته باشیم که بیش از ۲ میلیارد مازاد بر هزینه‌ها بود که کار قشنگی محسوب می شود. هر چند هزینه‌های سربار باعث شدند نتوانیم مثبت باشیم؛ اما در فعالیت‌های عملیاتی کماکان مثبت بودیم که به همت مدیران فدراسیون انجام شد. البته باید بهتر از این هم باشیم و بتوانیم درآمد‌های بیشتری کسب کنیم. بدیهی است در صورت اخذ مطالبات فدراسیون از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا، تمامی پروژه‌های عمرانی و ردیف‌های جاری فدراسیون نیز مطابق تقویم و برنامه‌های توسعه‌ای فدراسیون به نحو مطلوب انجام خواهند شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.