سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باز پس گیری ۱۵ هزار متر مربع از اراضی ملی منطقه تنگ منزآباد سروستان

به منظور حفظ و صیانت از حقوق بیت المال و جلوگیری از زمین‌خواری ۱۵ هزار مترمربع از اراضی ملی منطقه تنگ منزآباد شهرستان سروستان از دست متصرفان خارج و به بیت المال بازگردانده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عباس نامی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سروستان، گفت: متخلفان با ساخت و ساز غیرقانونی و غرس نهال اقدام به تصرف اراضی ملی در این منطقه کرده بودند که در دام نیرو‌های منابع طبیعی گرفتار شدند.

او، بیان کرد: این حکم به استناد تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع و حسب دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سروستان اجرا شد.

نامی، با اشاره به همکاری خوب نیرو‌های انتظامی بخش کوهنجان در این عملیات تصریح کرد: پس از قلع و قمع مستحدثات غیر مجاز و جمع آوری ادوات جرم اراضی ملی تصرفی خلع ید و به حالت اولیه بازگردانده شد.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سروستان با تاکید بر جدیت نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی در برخورد با زمین‌خواران و متجاوزان اراضی ملی، ادامه داد: نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی با نظارت و گشت زنی مستمر اجازه هیچ‌گونه تعدی و دست اندازی به اراضی ملی را نداده و هر گونه اقدام غیر قانونی و بدون مجوز در اراضی ملی ممنوع بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

او، نامی از مردم طبیعت دوست شهرستان  سروستان درخواست  کرد در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف، آتش سوزی و یا حمل غیر مجاز محصولات جنگلی مراتب را از طریق تماس با تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.