سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح بزرگترین مرکز بهداشت استان در تاکستان

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین از افتتاح بزرگترین مرکز بهداشت استان در شهرستان تاکستان به ارزش ۵ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،سرهنگ مهدی صادق پور مسئول بسیج سازندگی استان قزوین گفت:  بزرگترین مرکز بهداشت استان در شهرستان تاکستان به ارزش ۵ میلیارد تومان به همت بسیج سازندگی قزوین در دهه مبارک فجر افتتاح می شود.

سرهنگ صادق پور با اشاره به ساخت ۹ منزل مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان، افزود: این خانه‌ها در تاکستان، آوج، طارم سفلی و الموت است که با حمایت بسیج سازندگی و اعتبار قرار گاه خاتم (ص) ساخته شده است.

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین در خصوص برنامه‌های ایام دهه فجر اضافه کرد: افتتاح بزرگترین مرکز بهداشت استان در تاکستان با حمایت دانشگاه علوم پزشکی و سازمان مدیریت استان بوده و همچنین افتتاح پروژه منبع آب و ۵ پروژه جدید از برنامه‌های شاخص ما در این دهه می‌باشد.

او در خصوص مرکز دیالیز تاکستان گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه ۸۰ درصد انجام شده که مشکلات افراد دیالیزی این شهرستان را مرتفع خواهد کرد.

صادق پور در ادامه گفت: پروژه‌های فرهنگی و سازندگی موثری نظیر ساخت خانه عالم، پروژه فرهنگی امام جمعه آبیک و کانال‌های آب در روستا‌های الموت در دستور کار ما قرار دارد.

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین با اشاره به کمک جهیزیه به نوعروسان اضافه کرد: با توجه به این که سپاه استان در دو مرحله، اقدام به اهدا جهیزیه به زوج‌های جامعه کرده، مرحله بعدی اهدا جهیزیه نیز در دست تهیه و اقدام است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.