سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الزامی بودن اجرای دستورالعمل های بهداشتی در دستگاههای دولتی

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: دستورالعمل های بهداشتی در رابطه با کرونا در خیلی از جاهای شهر به ویژه دستگاه‌های دولتی اجرا نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا گفت : اجرای دستورالعمل های بهداشتی در دستگاههای دولتی الزامی است وهر دستگاه دولتی موظف به نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در زیر مجموعه های خود هستند.

او تصریح کرد: بازرس فرمانداری به منظور بررسی وضعیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همه روزه از اداره‌های دولتی بازدید می نماید و گزارش‌ لازم را به فرمانداری ارایه خواهد کرد تا در پرونده ارزشیابی دستگاه‌های دولتی لحاظ شود.

فرماندار ویژه خرمشهر خاطرنشان کرد: کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی نیزملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند و درغیر این صورت تعطیل خواهند شد.

حیدری بر ممنوع بودن تجمعات در آیین های عزاداری و عروسی تاکید کرد و گفت: همچنان برای برپایی آیین عزا و عروسی سختگیرانه عمل خواهد شد.

او افزود:همچنین برای جلوگیری از تجمع در دفن اجساد مجوز فرمانداری صادر و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دفن خواهند شد.

فرماندار ویژه خرمشهر ادامه داد: تالارهای عروسی نیز با ۵۰ درصد ظرفیت اجازه فعالیت خواهند داشت و فعالیت آنها باید با مجوز و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باشد.

حیدری به کنترل بیماری کووید ۱۹ در خرمشهر و کاهش میزان ابتلا به این بیماری در این شهرستان اشاره کرد و افزود: آنچه در خرمشهر و کشور در زمینه کاهش مرگ و میر و ابتلا به ویروس کرونا اتفاق افتاد حاصل تلاش فراگیر حاکمیتی و همراهی و پشتیبانی مردم بود.

او بر ادامه  ضدعفونی و گندزدایی از سوی شهرداری های خرمشهر و مینوشهر تاکید کرد و گفت: متاسفانه شهرداری‌های این ۲ شهر گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر را تعطیل کردند در حالی که در شهرستان‌های دیگر این کار ادامه دارد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.