سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۲۳۴ درصدی پرونده‌های اجرایی مختومه در فارس

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس از رشد ۲۳۴ درصدی پرونده‌های اجرایی مختومه در ۱۰ ماهه امسال استان نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سیدمهدی هاشمی گفت: از ابتدای امسال تا پایان دی ماه تعداد ۲۹ هزار و ۶۳۰ پرونده اجرایی در ادارات تابعه ثبتی فارس مختومه شده است که این میزان در مقایسه با پرونده‌های مختومه سال گذشته که تعداد آن ۸ هزار و ۸۶۹ بوده است، رشد ۲۳۴ درصدی را نشان می‌دهد.

او افزود: نگاه ویژه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به مقوله اجرا در سند تحول قضایی و تلاش بی وقفه ادارات ثبتی استان در بخش اجرا زمینه ساز پیشبرد این برنامه‌ها شده و این روند را تا نیل به اهداف مصوب سازمانی استمرار خواهیم بخشید.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس همچنین کاهش مراجعات حضوری متقاضیان و پاسخگویی به موقع ادارات اجرا برای دفاع از حقوق ذینفعان را ماحصل مکانیزه شدن فرایند‌های اجرای اسناد رسمی برشمرد و بر ضرورت پیگیری و بازبینی سریع پرونده‌های اجرایی توسط متصدیان مربوطه تأکید کرد.

هاشمی افزود: همانگونه که در سند تحول قضایی ابلاغی از سوی رییس قوه قضاییه به حمایت از حقوق مالکیت اشخاص و صیانت از حقوق ذینفعان در اجرای ثبت مورد توجه قرار گرفته، لذا بر همین اساس مکانیزه شدن فرایند‌های ثبتی و به تبع آن اقدامات ادارات اجرای ثبت از قبیل الکترونیکی کردن درخواست اجرای ثبت و هوشمند سازی ارجاعات دال بر همسویی تمام و کمال و حرکت همه جانبه این ادارات در جهت پیشبرد برنامه‌های تحولی دستگاه قضاست.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس ضمن اشاره به روند سریع بازبینی و مختومه کردن پرونده‌های اجرایی موجود در سراسر استان، گفت: با تکیه بر تلاش پرسنل سختکوش ادارات اجرای ثبت در سراسر استان تداوم حرکت در این مسیر و فراهم سازی زمینه نیل به اهداف سازمانی را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.