سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسهیلگران بازوان توانمند اداره منابع طبیعی وآبخیزداری استان کرمانشاه

مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه بر اهمیت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی اقدامات آبخیزداری و منابع طبیعی به جوامع محلی و اهمیت تسهیلگران در این زمینه تاکید کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کولانی مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با اشاره به نقشی که تسهیلگران به عنوان بازوان توانمند ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری بر عهده دارند بر اهمیت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی اقدامات آبخیزداری و منابع طبیعی به جوامع محلی و اهمیت تسهیلگران در این زمینه تاکید کرد و پیشنهاد داد نقشه راهی به‌منظور اجرای هرچه بهتر پروژ‌ه‌های تسهیلگری تدوین شود تا مردم به خوبی از مزایای طرح‌های منابع طبیعی مطلع شوند و با این آگاهی بخشی جوامع محلی خود حامی و همراه ما باشند.

او گفت : باید جلساتی با حضور نمایندگان دادگستری، فرمانداری مرتبط با تسهیلگران برگزار شود تا همگی با دستاورد‌های آنان در سال‌های گذشته بیشتر آشنا شوند و در پروژه‌های امسال با ما همراه شوند.

کولانی افزود: این مهارت‌ها فرآیندی هستند که در هدایت، جهت‌دهی و سازمان‌دهی گروهی مانند جلسات گفتگو، برنامه‌ریزی و آموزش اعضا کاربرد دارند.

او افزود: منابع‌طبیعی تاکنون گام‌های قابل توجهی برای مشارکت مردم در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها برداشته است و سازمان یافته‌ترین فعالیت در حوزه مشارکت پایدار مردم، برنامه تدوین اقدام عمل است.

او با بیان اینکه در دنیا روی روش اقدام عمل تاکید می‌شود، ادامه داد: در این سبک مشارکتی برای مردم کسب انگیزه وجود دارد و همه گروه‌های جامعه به نوعی با آن درگیر هستند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.