سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

مشکلات نایسر را پیگیری خواهیم کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی در بازدید از ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج گفت: نایسر منطقه‌ای با مشکلات زیاد است و ما پیگیر حل معضلات آن خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان هم با وجود مشغله کاری فراوان، بدون هیچ تشریفاتی و حضور چند تن از مسئولان از منطقه نایسر بازدید کرد.

او ابتدا در مدرسه ایران این منطقه حضور یافت و از دانش‌آموز تا معلم و انجمن اولیا و مربیان هر کس از مشکلی می‌گفت و نماینده، ولی فقیه با صعه صدر همه را می‌شنید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان هم در جریان بازدید از مدرسه تشکیل کلاس‌ها با این حجم دانش‌آموز را غیراستاندارد دانست و گفت: نرم کلاس باید ۲۵ نفر دانش‌آموز باشد و اگر امروز به دلیل نبود ظرفیت تعداد بیشتری دانش‌آموز در کلاس حضور دارند باید با برنامه‌ریزی مناسب زیرساخت‌های مناسبی ایجاد شود.

حجت الاسلام پورذهبی در جریان بازدید از آزمایشگاه این مدرسه هم گفت: امکانات بسیار خوبی در آزمایشگاه وجود دارد که باید در نگهداری از آن دقت بیشتری شود.

او حتی برای سرایدار و خدمه مدرسه هم وقت گذاشت و در پاسخ به گله‌مندی آن‌ها که با گذشت ۵ سال از حضورشان در این مدرسه هنوز سیستم مناسب روشنایی ندارند خطاب به مدیر مدرسه گفت: این مشکل ظرف یکی دو روز آینده باید حل شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان از تنها درمانگاه نایسر هم که در فضای کوچک به همت بخش خصوصی دایر شده است هم بازدید کرد و در جریان این بازدید با چند و، چون فعالیت‌ها و خدمات‌رسانی آن آشنا شد.

او خواستار فعالیت کامل و به صورت ۲۴ ساعته این داروخانه شد و گفت: با توجه به حجم بالای جمعیت نایسر و فعالیت تنها دو داروخانه نیاز است که تمام توان و ظرفیت خود را برای پاسخگویی به مردم بکار بگیرید.

حجت‌الاسلام پورذهبی هم با بیان اینکه مردم در حاشیه شهر هم حق هرگونه خدمت مناسبی را دارند گفت: مشکلات را به صورت مکتوب بیان کنند پیگیری‌های لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان در جریان این بازدید از نایسر در مصاحبه کوتاهی با خبرنگاران اظهار کرد: امروز مهمان اهالی خوب نایسر هستیم، عزیزانی از این منطقه قبلا در جلساتی در مورد مشکلات نایسر با ما صحبت کرده بودند تصمیم گرفتیم به صورت میدانی بازدیدی داشته باشیم.

او با بیان اینکه در مدت زمان چند ماه حضورم در استان چند دفعه‌ای به صورت متفرقه از مناطق حاشیه شهر بازدید کرده‌ام، گفت: در جریان این بازدید سعی شد تمام مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی مردم فهمیم و نجیب نایسر را ثبت و ضبط کردیم و در حد توان نسبت به پیگیری و رفع آن اقدام خواهیم کرد.

او افزود: برخی مشکلات مطرح شده قابل حل است و در این راستا سعی می‌کنیم مسئولان ذیربط را برای پاسخگویی به مطالبات مردم پای کار بیاوریم.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه مردم نایسر با وجود تمام مشکلات مردمان نجیبی هستند، گفت: یکی از مهمترین و اساسی‌ترین مشکلات در نایسر کمبود فضای فیزیکی آموزشی است که باید چاره‌اندیشی شود.

او تصریح کرد: مهمترین هدف ما از این بازدید آشنایی بیشتر با مشکلات، مطالبات و کمبود‌ها بود تا بتوانیم تصمیمات مناسبی برای این منطقه بگیریم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.