سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفت طرح کارآفرینی در سیستان و بلوچستان آماده افتتاح است

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان گفت: هفت طرح بزرگ کارآفرینی با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال گرامیداشت دهه فجر در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ادریس دینارزهی مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان اظهارداشت: این طرح‌ها شامل معدن بزرگ فرآوری مس، مجموعه بسته‌بندی میوه و سبزیجات، کارخانه تولید باتری خودرو، مزرعه بزرگ پرورش تمساح پوزه کوتاه، مجموعه مرغداری، کارخانه تولید مخازن پلی‌اتیلن و کارخانه تولید آب آشامیدنی‌ است.

او  با بیان اینکه با راه‌اندازی این هفت طرح، ۴۵ نفر به صورت مستقیم از شغل پایدار بهره‌مند می‌شوند افزود: برای افتتاح این طرح‌ها ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد چهار درصد به کارآفرینان پرداخت شده که در شهرستان‌های میرجاوه، زاهدان، چابهار، هامون و کنارک افتتاح می‌شود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه اولویت طرح‌های این صندوق، اشتغالزایی در مناطق روستایی‌ است تصریح کرد: از این تعداد، پنج طرح در روستاهای استان به بهره‌برداری می‌رسد که زمینه اشتغال افراد بومی و مهاجرت معکوس به روستاها را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.