سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه مسابقه کتابخوانی راز موفقیت در اهواز برگزار شد

رئیس اداره سواد آموزی ناحیه ۴ اهواز گفت: جلسه توجیهی مسابقه کتابخوانی راز موفقیت با حضور آموزش دهندگان دوره انتقال برگزار شد.

موسوی بلادی رئیس اداره سواد آموزی ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: نهضت سوادآموزی با توجه به رسالت و سیاست‌های خود با هدف توسعه و تقویت فرهنگ عمومی جامعه و ارتقای سطح آگاهی‌های مخاطبان برای مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی در کنار آموزش سواد به مخاطبان خود برنامه‌های مختلف فرهنگی مانوعی متناسب با نیاز‌های روز اجرا می‌کند.

او با اشاره به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید مزین شده است؛ آحاد جامعه در قبال تحقق این شعار مسئول هستند، افزود: در این زمینه فرهنگ سازی از طریق آموزش می‌تواند بستر لازم برای حمایت از تولید داخلی را فراهم کند.

موسوی بلادی بیان داشت: بر این اساس اداره سوادآموزی این ناحیه در نظر دارد همچون سال‌های گذشته در دهه مبارک فجر مسابقه کتابخوانی با عنوان راز موفقیت ویژه سوادآموزان دوره انتقال برگزار کند.

رئیس اداره سواد آموزی ناحیه ۴ اهواز هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین مخاطبان و تقویت مهارت خواندن و نوشتن و کاربست آن در مسائل روزمره زندگی فردی و اجتماعی، برشمرد و تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، مسابقه در قالب دست نوشته برگزار خواهد شد.

رئیس اداره سواد آموزی ناحیه ۴ اهواز ادامه داد: تمامی مراحل اجرای مسابقه با رعایت اصول بهداشتی و صحت و سلامتی عوامل اجرایی و شرکت کنندگان برگزار خواهد شد و آموزش دهندگان نسبت به ترغیب سوادآموزان به مطالعه محتوا همراه با اعضای خانواده و شرکت در مسابقه نیز اقدام کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.