سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطع برق برخی صنایع فردا در مازندران

برق برخی صنایع زیر پوشش شرکت توزیع برق مازندران صبح فردا قطع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، شرکت توانیر اعلام کرد به دلیل محدودیت شدید ایجاد شده برای نیروگاه‌های شمال کشور، برق همه شهرک‌های صنعتی و نیز سایر صنایع خارج شهرک‌های صنعتی به طور همزمان از ساعت ٨ صبح فردا سه شنبه ٧ بهمن تا زمان اعلام برطرف شدن محدودیت از طرف شرکت توانیر قطع خواهد شد.

سپری مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه این محدودیت‌ها به دلیل بروز مشکلات در نیروگاه‌ها از شرکت توانیر کشور اعمال می‌شود، گفت: مردم با کاهش ۱۰ درصدی در مصرف گاز و برق، صنعت برق را برای تأمین برق مطمئن و پایدار و عبور از این خاموشی‌ها یاری کنند.

بیشتر بخوانید: 

پشت پرده خاموشی‌های اخیر برق در مازندران


او افزود: شرکت توانیر روز‌های گذشته با صنایع و شرکت‌های صنعتی توافق کرده است که بار مصرفی خود را محدود کنند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه همکاری صنایع با شرکت توانیر برای کاهش مصرف برق در تابستان امسال نیز اتفاق افتاده و مصرف برق کاهش پیدا کرده بود،  ابراز امیدواری کرد مشکل خاموشی‌ها تا چند روز آینده برطرف شود.

سپری گفت:  مدیریت مصرف برق در کشور به صورت سراسری از مرکز کنترل برق کشور اعلام می‌شود و به منظور پایداری شبکه، بنا به دستور مرکز کنترل، احتمالا در برخی از نقاط شهر و روستا خاموشی‌های احتمالی ۶۰ الی ۹۰ دقیقه‌ای نیز اعمال خواهد شد که مردم با مراجعه به سایت maztozi.ir می‌توانند از جدول خاموشی‌های مطلع شوند.

واحد های صنعتی اگر می توانند سوخت جایگزین مصرف کنند

روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران نیز با تایید قطع برق واحد‌های صنعتی از ساعت ٨ صبح فردا سه شنبه ٧ بهمن اعلام کرد: موضوع قطع برق واحد‌های صنعتی به مدیران این واحد‌ها اطلاع رسانی شده و از آنان خواسته شده است از سوخت جایگزین استفاده کنند.

انتهای پیام /ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
شهر صنعتی بابل
۱۷:۲۴ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
هیچ اطلاع رسانی به هیچ شهرک صنعتی نشده بود و همه با قطعی ناگهانی برق روبرو شدند.