سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقف فجرسپاسی مقابل نماینده لرستان

زردپوشان شیرازی ۳ امتیاز بازی خانگی مقابل خیبر را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جوانی مدیر تیم فجر شهید سپاسی شیراز، گفت: در هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور ، ساعت ۱۴ امروز تیم فجر شهید سپاسی شیراز به مصاف میهمانش خیبر خرم آباد رفت و در پایان با تساوی یک -یک متوقف شد.

او، بیان کرد: در نیمه نخست تیم فجر علی رغم موقعیت های فراوانی که داشت نتوانست دردازه حریف را باز کند و در روی یک غفلت و در دقیقه ۲۲ توسط مهران احمدی دروازه تیم فجر باز شد.

جوانی، تصریح کرد: در نیمه دوم باز هم فجری ها کنترل بازی را در دست داشتند و در دقیقه ۴۶ موفق شدند توسط میلاد احمدی دروازه خیبر خرم آباد را باز کنند و در ادامه نتوانستند گل دوم و برتری را وارد دروازه تیم میهمان کنند تا این مسابقه با نتیجه تساوی یک-یک پایان یابد و زردپوشان شیرازی از کسب پیروزی باز بمانند.

مدیر تیم فجر ، ادامه داد: صحنه قابل توجه این مسابقه در دقیقه ۴۵ و پایانی نیمه نخست رخ داد که عنایت قوچ کان او داور بازی خطای هند بازیکن خیبر درون محوطه جریمه را همد تشخیص نداد که این موضوع با اعتراض شدید بازیکنان و کادرفنی فجر مواجه شد و پس از پایان نیمه نخست ناظر داوری بر این موضوع صحه گذاشت که باید یک پنالتی به سود فجر اعلام می شد.

علی اصغر کلانتری و شاگردانش در تیم فجر با این تساوی و ۱۷ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی رقابت ها قرار گرفت.

فجر شهید سپاسی شیراز در هفته ۱۲ لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور ، دوشنبه ۱۳ بهمن ماه میهمان رایکا بابا خواهد بود.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.