سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان فارس

سرپرست کانون پرورش فکرس فارس، برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان فارس تشریح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سعید رضا کامرانی سرپرست کانون پرورش فکری فارس، در دومین جلسه بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور کارشناسان اداره کل کانون پرورش فکری و نمایندگان کمیته امداد امام خمینی (ره)، صدا و سیما، آموزش و پرورش و بهزیستی در کانون فارس برگزار شد، بازگویی حقیقت‌ها را عامل مهم آشنایی کودکان و نوجوانان با مبانی انقلاب اسلامی دانست.

او، آشنایی کودکان و نوجوانان با انقلاب اسلامی را با توجه به فعالیت رسانه‌های بیگانه که بر علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند و این فعالیت‌ها به راحتی در دسترس عموم قرار می‌گیرد، ضروری دانست و گفت: برای خنثی‌ سازی توطئه دشمنان لازم است که کودکان و نوجوانان با مبانی و ایدئولوژی انقلاب در ضمن بازگویی حقیقت‌ها آشنا شوند.

کامرانی، بیان کرد: برنامه‌ریزی مناسب برای آشنایی کودکان و نوجوانان با آرمان‌ها، اهداف و خدمات انقلاب اسلامی، مشارکت  کودکان و نوجوانان در برنامه‌ها و مناسبت‌ها به صورت مجازی  در صورت نبود مغایرت با دستورالعمل‌ها  های بهداشتی در ایام دهه فجر، میدانی مدیریت شده است.

سرپرست کانون پرورش فکری فارس، تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی و الگوسازی مناسب به منظور هدایت کودکان و نوجوانان برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، را رویکردها و وظایف اجرایی کارگروه کودک و نوجوان  برشمرد که ریاست آن بر عهده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است .

او، ادامه داد: بر این اساس اداره کل کانون فارس علاوه بر تولید محتوا  از سوی مربیان، مسابقه‌عکاسی انقلاب را ویژه اعضا و مربیان برگزار می‌کند.

کامرانی، افزود: طراحی ماسک‌های انقلابی، برپایی نمایشگاه مجازی نقاشی انقلاب، مسابقه پیامکی با موضوع جملات و تک بیت‌های زیبا برای تهیه پیشانی‌نوشت انقلابی، مسابقه شعرخوانی و برگزاری مسابقه قصه‌گویی- نقاشی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، از جمله برنامه‌های کانون فارس در ایام مبارک دهه فجر است.

سرپرست کانون پرورش فکری فارس، اضافه کرد: در این ایام، مربیان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، محتواهای فرهنگی، هنری و ادبی تولیدی خود را در برنامه کودک گمپ گلا، صدا و سیمای مرکز فارس خواهند دید و مربیان و اعضای نوجوان قصه‌گو با حضور در  برنامه‌های مناسب رادیو و تلویزیون به مناسبت ایام دهه فجر، به روایت قصه‌های انقلابی می‌پردازند.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.