سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت بیان ابعاد مختلف دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت:بیان دستاورد‌های علمی، فرهنگی، صنعتی و نظامی انقلاب اسلامی در ایام الله دهه فجر برای مردم ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت الله حسینی بوشهری  رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امروز در نشست ستاد برگزاری مراسم دهه فجر با بیان این مطلب گفت: برنامه ریزی برای برگزاری شایسته ایام الله دهه فجر بیانگر قدردانی از نعمت بزرگ انقلاب اسلامی است.

آیت الله حسینی بوشهری پیروزی انقلاب اسلامی وتشکیل جمهوری اسلامی ایران را از امداد‌های الهی دانست و افزود: بیش از ۴۰ سال است استکبار با همه توان برای از بین بردن انقلاب برنامه ریزی کرده اند که با امداد‌های الهی و بصیرت مردم این توطئه‌ها نقش برآب شده است.

 لطفی رئیس شورای هماهنگی انقلاب اسلامی استان قم هم در این جلسه با بیان اینکه ۲۴ کارگروه برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر با رعایت کامل  دستورالعمل های بهداشتی تشکیل شده است گفت: امسال ۲۲ بهمن راهپیمایی خودرویی برگزار خواهد شد.

افتتاح ده‌ها پروژه وطرح‌های عمرانی، مسابقات فرهنگی و هنری، برنامه‌های قرآنی، رونمایی از تولیدات صدا وسیما، آذین بندی خیابان ها، تولید محتوا در عرصه فضای مجازی، تجلیل از پیشکسوتان انقلاب اسلامی و ایستگاه‌های برگزاری سرود‌های انقلابی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای دهه فجر است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.