سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرد کودک آزار دستگیر شد

معاون اجتماعی پلیس استان همدان گفت: فردی که در شهرستان ملایر اقدام به یک فقره کودک آزاری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

حسین بشری معاون اجتماعی پلیس استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدانگفت: فردی که در شهرستان ملایر اقدام به یک فقره کودک آزاری و انتشار عکس در فضای مجازی کرده بود با اشرافیت کامل پلیس، شناسایی و با هماهنگی مقام محترم قضایی دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه انتشار اولیه این عکس توسط دختر ۱۲ ساله فرد خطاکار در فضای مجازی شاد دانش آموزان انجام شد، افزود: فرد مذکور در اعترافات اولیه هدف از این کار خود را شوخی و مزاح با برادرزاده خود عنوان و اعلام داشته از نتیجه کار خود اطلاع نداشته و این کار را برای تفریح و سرگرمی انجام داده است.

بشری تاکید کرد: انگیزه دقیق و واقعی فرد مذکور در دست بررسی است و پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع محترم قضایی شده و این متهم با دستور مراجع قضایی این شهرستان امروز پیش از ظهر بازداشت شد.

معاون اجتماعی پلیس استان همدان تاکیدکرد:پلیس با اینگونه اقدامات که باعث تشویش اذهان عمومی و ناراحتی مردم شریف می‌شود با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۵۴ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
بايد همين بلا رو سر خودش بيارن و يه ومدت تو يه دره آويزونش كنن تا اونم مزه مرگ رو بفهمه
ناشناس
۱۷:۱۶ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
بچه را دار زده ، اگر نخاع گردنش می برید تا اخر عمر فلج می شد .
و اگر حلقومش می شکست ، چی ؟؟؟

من را یاد یک بچه ای انداخت که در سوریه و یا عراق از کنار پنجره خانه اش دار زده بودند و بچه به علت تقلای زیاد شلوارش پاره شده بود .

آدم بی رحم در روز قیامت چجوری می خواهد جواب پس بدهد .؟؟
ناشناس
۱۶:۲۳ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
دست این افراد کودک ازار رو باید قطع کنن که دوباره چنین اعمال کثیفی انجام ندهند . روز به روز امار کودک ازاری داره بالا میره قطع کنین دست این بها رو که دوباره از این کارای حیوانی انجام‌ندهند
م-م
۱۵:۳۴ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
از دیدن این صحنه ها حالم از زندگی کردن بهم میخوره. طفلی چه مظلوم و بی پناهه از دستاین آدم حیوان صفت. این چه شوخی که یکی را از گردن آویزان کنی؟ شاید گردنش می شکست و یا نخاعش قطع میشد...
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
درخصوص زنده بودن و یا آسیب بچه اطلاع رسانی کنید
ناشناس
۱۵:۲۹ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
بگو آخه اگه شانس آورده باشه وزنده مونده باشه و یک لحظه به ستون فقرات فشار بیاد و نخاع این بچه آسیب ببیند تا آخر عمرفلج میشه
برادر این بعنوان شاکی باید شکایت کند
شوخی های بیخود
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
خداروشکر