سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت ابتلا به ویروس کرونا در گیلانغرب شکننده است

فرماندار گیلانغرب وضعیت ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان را شکننده دانست و از مردم خواست از حضور در آیین‌های تجمعی، دورهمی و به خصوص خاکسپاری‌ها برای صیانت از سلامت خود و دیگران خودداری کنند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب گفت : وضعیت شهرستان گیلانغرب در خصوص ابتلا به ویروس کرونا هم اکنون زرد و روند ابتلای به بیماری کووید ۱۹ متغیر است به عنوان نمونه دیروز سه مورد و روز قبل از آن یک مورد مثبت داشته‌ایم.

او گفت : اگر مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی نگیرند شاهد موج چهارم و خطرناک ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان خواهیم بود از این رو مردم حتما موازین بهداشتی را باید رعایت کنند.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب افزود: استفاده از ماسک، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، شستن دست‌ها و رعایت فاصله اجتماعی همگی از مواردی است که مردم باید آن را جدی بگیرند.

محمودیان ادامه داد: حضور در دورهمی‌های خانوادگی و خاکسپاری‌ها دلیل اصلی ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در گیلانغرب است که مردم برای مقابله با ویروس منحوس کرونا و صیانت از سلامت خود و دیگران باید آن را جدی بگیرند.

او افزود: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا در گیلانغرب تاکنون یک هزار و ۱۷۵نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۶۲ تن جان خود را از دست داده‌اند و هم اکنون یک فرد مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان الزهرا (س) بستری و تحت مراقبت قرار دارد.

او گفت: طرح شهید سلیمانی با موفقیت کامل در گیلانغرب اجرا شده و تا اسفندماه ادامه دارد که هدف اصلی آن پایش و غربالگری افراد و ارائه آموزش‌های لازم مقابله با ویروس کرونا و برنامه‌های حمایتی و مراقبتی و نظارتی است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.