سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سید عباسی: کادر فنی درباره فرجی و قاسمی نژاد تصمیم می گیرد/ حضور افاضلی در شهر خودرو صحت ندارد

معاون اجرایی باشگاه شهر خودرو به خبر جدایی فرجی و قاسمی نژاد واکنش نشان داد.

داود سید عباسی معاون اجرایی باشگاه شهر خودرو در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره احتمال جدایی  فرجی و قاسمی نژاد از این تیم مشهدی و پیوستن به پرسپولیس اظهار کرد: فرجی و قاسمی نژاد بازیکنان خوبی هستند و اکثر تیم‌های لیگ برتری این ۲ بازیکن را می‌خواهند، اما آن‌ها سرمایه‌های شهر خودرو هستند و کادر فنی درباره این ۲ بازیکن تصمیم نهایی را می‌گیرد.  

سید عباسی درباره اینکه مشکلات مالی تیم شهر خودرو باعث جدایی فرجی و قاسمی نژاد می‌شود، گفت: بحثی درباره جدایی این ۲ بازیکن در باشگاه مطرح نشده است. همچنین مشکلات مالی نداریم و بعضی از افراد شایعه درست می‌کنند. من ۲ سال است که در تیم شهر خودرو حضور دارم و تاکنون بهترین شرایط برای اعضای تیم فراهم شده است و از لحاظ امکانات تمرینی و  هتل  مشکلی نداریم. اگر فرجی و قاسمی نژاد قصد جدایی داشته باشند، کادر فنی تیم  تصمیم می‌گیرد و بحث مالی در این باره مطرح نیست.  

معاون اجرایی باشگاه شهر خودرو درباره اینکه گفته می‌شود با حضور مهدی رحمتی در درون دروازه قرار است هومن افاضلی به جمع کادر فنی اضافه شود، گفت: رحمتی تصمیم نگرفته است که در درون دروازه قرار بگیرد و برای حفظ فرم بدنی‌اش  و سلامتی اش تمرین می‌کند و بعید می‌دانم که این اتفاق رخ بدهد. احترام خاصی برای افاضلی قائل هستم، اما حضور او در شهر خودرو صحت ندارد.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.