سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد با فروشندگان مواد پروتئینی متخلف در اردبیل

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با فروشندگان مواد پروتئینی متخلف در اردبیل برخورد جدی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به بازرسی از واحد‌های صنفی پروتئینی گفت: به لحاظ عدم توجه تعدادی از قصابان به قیمت مصوب کمیسیون نظارت، گشت مشترگی در مرکز استان اردبیل با حضوربازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت و همکاران تعزیرات حکومتی برگزار و بازرسی از واحد‌های صنفی پروتئین فروشی در سطح استان انجام شد.

او افزود: در همین راستا از اول فروردین ماه امسال تا پنجم بهمن ماه بیش از ۲۷۶۶ واحد صنفی پروتئین فروشی در مرکز استان بازرسی بعمل آمد و برای ۱۰۳ واحد صنفی متخلف، پرونده تخلف تشکیل که مجموع ارزش ریالی پرونده‌های متشکله ۴ میلیارد و ۷۱۶ میلیون ۱۷۶ هزار و ۴۰۰ ریال است.

صادقی ادامه داد: عمده تخلفات واحد‌های پروتئینی مربوط به گرانفروشی، عدم نصب نرخنامه، عدم رعایت موازین بهداشتی و ... بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: تمامی پرونده‌های تخلف متشکله جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

صادقی در ادامه افزود: شهروندان می‌توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات صنفی از جمله گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، فروش اجباری کالا به همراه کالای دیگر، تقلب و ... از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ اداره مشارکت‌های مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند تا در سریعترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.