سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروز بخت در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

وارد کنندگان کالا‌های غیر استاندارد، سازمان ملی استاندارد را مورد خطاب قرار ندهید

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: انجمن ها نباید برای راه افتادن کارشان، سازمان ملی استاندارد را مورد خطاب قرار دهند.

نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص سرانجام واردات برنج و نتیجه نامه نگاری ها با سازمان ملی استاندارد، گفت: به هیچ عنوان به دنبال منافع صنفی انجمن ها نیستیم، انجمن های مختلف نامه های زیادی در خصوص واردات نوشته اند، این نامه ها را به کمیسیون استاندارد می بریم و با لحاظ منافع ملی هم برای مصرف کننده و هم تولید کننده ، نظر می دهیم. 

رئیس سازمان ملی استاندارد  بیان کرد: ممکن است در نامه هایی که به دست سازمان ملی استاندارد می رسد، جمعی وارد کننده و جمعی تولید کننده باشند، که برای ما هیچ کدام فرق ندارند؛ در تمام تصمیم گیری هایمان منافع مردم را در نظر خواهیم گرفت. 

این مقام مسئول با بیان اینکه در خصوص واردات برنج در حال مذاکره با وزارت جهاد کشاورزی هستیم، ادامه داد: در نهایت از تجمیع آرا، استاندارد لازم را در نظر می گیریم. روز گذشته با وزارت جهاد کشاورزی در خصوص واردات برنج نیز هماهنگی هایی را انجام داده ایم و مجدد با ذی نفعان نشستی خواهیم داشت تا نتیجه گیری نهایی اعلام شود.


بیشتر بخوانید


پیروز بخت با تاکید بر اینکه نباید برای حفظ منافع شخصی، دستگاه های نظارتی مورد خطاب قرار گیرند، گفت: لازم است این نکته را گفت که تمام انجمن ها نباید به خاطر منافع خود، دستگاه های نظارتی را خطاب قرار دهند. ما مدارک لازم برای تصمیمات خود را داریم و مردم را قطعا در جریان تصمیمات قرار خواهیم داد و از خودمان دفاع می کنیم. 

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: انجمن ها نباید برای راه افتادن کارشان، سازمان ملی استاندارد را مورد خطاب قرار دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.