سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست دانشگاه فردوسی مشهد برای ارائه حضوری برخی دروس

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: درخواست برگزاری حضوری برخی از کلاس‌های آموزشی در نیمسال تحصیلی آینده از سوی دانشگاه فردوسی به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری داده شده است.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به درخواست دانشگاه فردوسی مشهد برای ارائه حضوری برخی دروس، گفت: این درخواست برای آموزش بهتر مهارت تخصصی به دانشجویان در برخی از دروس دانشگاهی که به برگزاری کلاس‌های کارگاهی، آزمایشگاهی، کارآموزی و کارورزی نیاز دارند و فقط برای دروسی که ضرورت حضور دانشجویان در آن قطعی است مطرح شده است.

او افزود: تا زمانی که نسبت به ویروس کرونا ایمنی ۱۰۰ درصدی لازم شکل نگرفته باشد درخواست برگزاری حضوری تمام دروس دانشگاهی همانند گذشته را نخواهیم داشت.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد ادامه داد: باید ملاحظات و دستورالعمل‌های بهداشتی برای کنترل شیوع کرونا و رعایت سلامت همه دانشجویان، همکاران و اعضای هیات علمی انجام شود و این موضوع برای این دانشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است.

کافی بیان کرد: آموزش دانشجویان تحصیلات تکمیلی هم مانند این نیمسال  به صورت مجازی است و فقط انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و همچنین پایان نامه آن‌ها به صورت حضوری در دانشگاه فردوسی مشهد امکان پذیر است.
 
انتهای پیام//م.ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.