سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی۲۲ زندانی جرایم غیر عمد در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد گفت:۲۲ زندانی جرائم غیرعمد در استان کهگیلویه و بویراحمد آزاد و به آغوش خانواده‌های خود برگشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، منصور بیژنی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۲۲ زندانی جرائم غیرعمد در این استان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود برگشتند، گفت: یکی از اهداف مهم سازمان زندان‌ها پرداختن به امور تربیتی و پرورشی زندانیان است.
 
او افزود: امروزه افتخار سازمان زندان‌ها این است که با نگاه تربیتی و ارائه برنامه‌های فرهنگی با تکیه بر آموزه‌های دینی وقرآنی برای بازاجتماعی شدن و بازگشت شایسته و خوب زندانیان به دامان جامعه گام بر می‌دارد.

بیژنی اضافه کرد: در زندان‌های استان ده‌ها خدمات رفاهی، قضایی، فرهنگی و تربیتی، بهداشتی و درمان، آموزشی، اشتغال و حرفه آموزی با هدف تکریم زندانیان و حمایت از خانواده‌های آنان انجام می‌گیرد که رنگ دینی و اسلامی به خود گرفته است.
 
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هر چند سازمان زندان‌ها در کنار مراقبت از زندانیان وظایف بازپروری و اصلاح مجرمان را بر عهده دارد، ولی زندانیان نیز قدر این فرصت بدست آمده را دانسته و برای اشتغال و مهارت آموزی زمینه‌ی بازگشت سالم به جامعه را فراهم کنند.

او تاکید کرد: همه تلاش ما و مقامات قضایی مساعدت و کمک به زندانیان واجد الشرایط است.
 
بیژنی ادامه داد: به همین منظور و با تلاش‌ها و پیگیری همکاران خود در ستاد دیه و همراهی مراجع قضایی و همچنین مساعدت شکات توانستیم در آستانه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تعداد ۲۲ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد را در آزاد کنیم.
 
او افزود: میزان بدهکاری این افراد یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده که ۹۵۶ میلیون تومان آن از منابع ستاد دیه، پرداخت و مابقی آن با گذشت و رضایت شاکیان تأمین شده است.
 
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.